De grote Portillo actie is er weer, nu met 24% korting. 6 flessen van 5̶5̶.̶5̶0̶ voor slechts 41.95!

Bezorgen & afhalen

Levertijden & Bezorgmoment

Bestellingen in Nederland op werkdagen worden binnen 24 uur thuisbezorgd. Bekijk hieronder wanneer uw bestelling geleverd wordt. 

Bestel op: Bezorgmoment
Maandag t/m vrijdag voor 15:00 uur Morgen in huis
Zaterdag voor 15:00 Maandag in huis
Zondag Dinsdag in huis

Let op: Bestellingen worden in principe binnen 1 werkdag bij u geleverd. Helaas kan PostNL door de grote drukte de komende tijd dit niet garanderen, daardoor kunnen levertijden oplopen tot 2 á 3 werkdagen. Ons excuus voor dit ongemak.

Schuttelaar Wijnen & Geschenken verkoopt in haar webshop dezelfde producten als in haar winkel. Dit betekent dat in principe alle producten op voorraad zijn. Leveringen worden normaal gesproken binnen een werkdagen uitgeleverd. We doen er alles aan om de bestelling op tijd te leveren. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bestelling vertraagd is. Mocht het onverhoopt langer dan drie dagen duren dan zullen wij contact met u opnemen.

 

Verzendkosten Nederland

Bestellingen vanaf € 50,- worden gratis aan huis bezorgd in Nederland. Bij bestellingen daaronder wordt € 4,95 in rekening gebracht.

 

Verzendkosten België & Duitsland

Bestellingen vanaf € 100,-  worden gratis aan huis bezorgd in België en Duitsland. Bij bestelingen daaronder wordt € 9,90 in rekening gebracht.  Ook verzending naar andere landen is mogelijk. Hiervoor gelden andere voorwaarden. Wij geven u deze kosten graag als u ons bericht van wat u wenst te hebben.

 

Retourneren

Retourneren kan bij Schuttelaar Wijnen & Geschenken op twee manieren. U kunt uw product terugsturen naarSchuttelaar Wijnen & Geschenken of retourneren in de winkel in Zwolle aan de Blijmarkt 17-19. In beide gevallen geldt dat producten binnen een termijn van 14 dagen geretourneerd kunnen worden. Het aankoopbedrag wordt dan binnen uiterlijk 14 dagen naar u retour gestort. U wordt verzocht ten alle tijden eerst contact op te nemen met de webshop via e-mail of telefonisch  Ook wanneer u in een winkel wil ruilen. 

Indien u de producten retourneert  naar de webshop word u verzocht vooraf altijd contact op te nemen met de klantenservice en worden de normale verzendkosten in rekening gebracht. Producten die u niet in goede staat bereikt hebben kunnen, na contact met de klantenservice, geretourneerd worden. Een eventuele bijdrage in de verzendkosten wordt per geval beoordeeld. 

 

Afhalen

U kunt er voor kiezen om uw besteling af tehalen bij onze wijnwinkel in Zwolle aan de Blijmarkt 17-19. Deze optie kunt u selecteren bij de verzendmethodes tijdens het afrekenen van uw bestelling.